مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 16:302023-02-26اجتماعي

آغاز فرایند شماره گذاری کامیون های کشنده وارداتی در فارس 


رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی فارس گفت: فرایند شماره گذاری کامیون های کشنده وارداتی پس از وقفه ای دو ساله و رفع موانع قانونی از سر گرفته شد.

- سرهنگ حسن زارعی یکشنبه 7 اسفند به خبرنگاران گفت: نظر به وجود وقفه دوساله و جلوگیری از شماره گذاری کشنده های وارداتی به دلیل نیاز به ارائه برگ گواهی اسقاط یک دستگاه وسیله نقلیه سنگین و مشکلاتی که برای خریداران و دارندگان اینگونه وسائل نقلیه پیش آمده بود، منجر به صدور رای از دیوان عدالت اداری و اجازه قانونی شماره گذاری بدون دریافت گواهی اسقاط از آن مرجع صادر شد.

او افزود: دیدگاه پلیس راهور فراجا به حضور وسایل نقلیه سنگین در چرخه ترافیک، کمک به اشتغال زایی و راه اندازی کسب و کار برای اقشار جوان و پر انرژی، رونق حمل و نقل کشور، خروج کامیون های فرسوده از چرخه ترافیک، افزایش ضریب ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات، بهینه سازی و کاهش مصرف سوخت و کاهش آلایندگی های زیست محیطی است و این پلیس تنها به دلیل اجرای قانون، مجاز به شماره گذاری نبود که با رفع موانع قانونی این امر تسهیل شده است.

زارعی عنوان کرد: مراکز شماره گذاری شماره یک و دو شیراز آماده ارائه خدمات به دارندگان این وسائل نقلیه است و کارکنان این مراکز حتی بعد از ساعت اداری و تا پاسی از شب که معمولا تا ساعت 22 به طول می ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فرایند شماره گذاری کامیون های کشنده وارداتی در فارس 

آغاز فرایند شماره گذاری کامیون های کشنده وارداتی در فارس